Доставка и рекламация

Доставка

- За момента изпълняваме поръчки само в границите на България

- Стараем се да изплъняваме поръчки в рамките на 1- 2 работни дни, но понякога отнема малко повече време, за да произведем неналичен артикул или да обработим всички поръчки по време на намаления и празници. Максималният срок за изпълняване на поръчка е 7 работни дни.

- Покупката Ви ще бъде доставена чрез куриерска фирма “Лео експрес” до адрес за Ваша сметка на преференциалната цена от 4.50лв. с ДДС. Тази тарифа се начислява автоматично преди да завършите поръчката си. Ако в последствие се налага да замените артикул или да направите рекламация куриерските разходи ще бъдат за Ваша сметка. Ако ползвате услугите на "Лео експрес" можете да се възползвате от нашата клиентска отстъпка, но можете да се обърнете и към куриерска фирма по Ваш избор.

- Поръчки на стойност над 200лв. се доставят безплатно.

- Доставки са възможни от Понеделник до Събота включително. Ако не успеете да вземете пратката си на датата за получаване ще Ви помолим да я потърсите в най- близкия офис на куриерската фирма, където тя ще бъде съхранена до поискване.

- След като изпратим Вашата поръчка ще получите имейл с потвърждение, съдържащ номер на товарителница и очаквана дата на получаване. Възможно е да попадне в “Спам” папката на електронната Ви поща.


Връщане на продукти

 

Това не е моята рокля!

Ние разбираме, че е трудно да прецените дали това е Вашата дреха, гледайки я онлайн. Затова Ви даваме правото да върнете получен артикул в рамките на 14 работни дни от датата на получаване. В този случай ние ще възстановим стойността на артикула по банков път. За Ваша сметка остават само разходите по куриерските услуги.

Грешен размер и фабрични дефекти

Нашите артикули отговарят стриктно на размера си по Български държавен стандарт. Консултирайте се с нашата таблица с размери преди да завършите поръчката си. Ако имате нужда от информация за допълнителни размери в сантиметри на артикулите нашите консултанти с удоволствие ще Ви съдействат по телефона или по имейл.

Преди да изпратим всеки артикул към Вас ние проверяваме изключително внимателно дали отговаря на размера си и дали е изработен с вниманието и грижата, на които държим. И ние сме хора :) . Ако смятате, че получен артикул не съответства на размера си по етикет или има производствен дефект ние ще се поправим възможно най- бързо. След като получим такъв артикул ние извършваме проверка и ако грешката е по наша вина ще поемем куриерските разходи за връщане или замяна. 


Как да направим рекламация или замяна?

 

Замяна извършваме в срок от 14 работни дни от датата на получаване на върнат артикул. Щом новият артикул е изпратен към Вас ще получите потвърждение по имейл с товарителница и очаквана дата на получаване.

Възстановяваме стойността на върнат артикул по банков път в срок от 20 работни дни. Щом сумата е преведена по Вашата сметка ще получите потвърждение по имейл. За целта моля, попълнете четливо формуляра за рекламация, който сте получили заедно с Вашите артикули.

Ние се стараем пазаруването при нас да става лесно и бързо и най- вече да Ви носи удоволствие! Ако не сте напълно доволни с получен продукт и искате да направите рекламация последвайте тези няколко стъпки:

 

1. Свържете се с нас на един от посочените контакти:

 

- от Понеделник до Петък, 10.00 – 17.30ч. на номер 0888 29 92 10

- по имейл на onlinestore@stilnajena.bg

- чрез онлайн формуляра за Връщане на продукти

2. Уверете се, че артикулът/ите са в изряден търговски вид

 

- да не е повреден, зацапан, измачкан или поел цигарен дим и др. неприятни миризми

- да не е носен или преминал третиране като мокрене, пране, гладене, нарязване и друго, което би могло да повреди цялостта му

- всички етикети да са налице, както са поставени от производител преди изпращане на артикула

- ако желаете възвръщане на стойността на артикула добавете всички съпътстващи документи, които сте получили при доставка – фискален бон и разписка, както и четливо попълнен формуляр за рекламация

- върнати артикули с лош търговски вид ще се считат за неоснователна рекламация и ще се върнат до адрес на подателя за негова сметка

3. Изпратете артикула/ите до нас

 

- Можете да върнете артикул не по- късно от 14 работни дни от датата на получаване

- Опаковайте добре артикула/ите, добавете съпътстващите документи (фискален бон, попълнена бланка за рекламация) и изберете най- близката до Вас куриерска фирма

- Изпратете артикула/ите до “Стилна Жена” ЕООД, ул. “Пряпорец” №1, гр. Пловдив 4004, телефон за връзка 0888 29 92 10, като поемете куриерските такси за изпращане и запазите товарителницата